Jelenlegi hely

Események

Prágában járt az Ad Libitum - Pethő Attila fényképes beszámolója

Prágában járt az Ad Libitum
A korábbiakban, ha a határokon túlra indulhatott az Ad Libitum, akkor vagy Baja testvérvárosai voltak az úticélok, vagy valamilyen kórusversenyen vettünk részt. Legutóbb 2016-ban jártunk külföldön, akkor Argentanban szerepeltünk. Azóta jó néhány év eltelt, köztük a pandémiával terhelt időszak is, így egyre erősebbé vált a kórustagokban a szándék, hogy ismét utazzunk. Ezúttal a XI. Prágai Művészeti Fesztiválra esett a választásunk.

Szegeden járt az Ad Libitum

Május 14-én különleges énekkari program szerveződött Szegeden. A KóSza (Kórusok szabadon) elnevezésű rendezvény egy remek hangulatú szabadtéri fesztivál volt a belvárosban.

Kóruspróba híján erdei kirándulás

A pörbölyi Titán néven ismert fa, a Móricz-Duna partján álló csomoros fekete nyár hivatalosan is Magyarország legnagyobb kerületű fája. Ezt a faóriást látogatta meg az Ad Libitum kórus sártaposástól vissza-nem-riadó csapata 2021. február 27-én szombaton pótlandó a kóruspróbák hiánya okozta gyakori együttlétet.

Koncert a Mátyás templomban, 2019. október 23.

Nagy megtiszteltetés volt számunkra, hogy meghívást kaptunk erre az ünnepi hangversenyre, melyet a KÓTA szervezett.

Kórustábor Püspökszentlászló, 2019. szeptember 13-15.

Soha ennyien még nem voltunk a táborban – mindhárom házat belaktuk. Szombaton és vasárnap a püspöki palotához tartozó teremben próbáltunk. Mindkét reggel Medvey Ági tartott tornát. Ezúttal Karagity Pisti készítette a szombati vacsorát. Szombat este Hajnóczy Réka és Virág Zsófi a kocsmakvízhez hasonló vetélkedővel készült, amit ugyancsak a próbateremben tartottunk.

Magyar mise a katymári templomban, 2019. május 5.

A katymári katolikus templomban szerepeltünk Tolcsvay László – Tolcsvay Béla: Magyar Mise című művében. Nagy élményt jelentett számunkra, hogy Sáfár Mónikával, Sasvári Sándorral és Tolcsvay Lászlóval együtt szerepelhettünk. A templom zsúfolásig megtelt lelkes közönséggel. Sokan Bajáról is kiutaztak.

Kórustábor Püspökszentlászlón, 2018. szeptember 14-16.

A hétvégén kórusunk csapat-összetartó tábort tartott Püspökszentlászlón. Több intenzív próbán vettünk részt, de emellett túrázás, főzés, filmnézés, pihenés és beszélgetés is volt a programban. A tábor célja, hogy kötetlenebb formában is töltsünk el együtt egy kis időt, és így az őszi feladatainkra is hatékonyabban tudunk készülni.

25 éves jubileum - 2016 a karnagy szemével

2016. november 19-én ünnepelte kórusunk a 25. születésnapját. Ebből az alkalomból az immár hagyományos fellépő helyünkön, az Eötvös József Általános Iskola "gyakorló iskola" sportcentrumában adtunk egy egész estét betöltő koncertet több mint 500 fős közönség előtt.

25 éves jubileum - a műsor

A 25 éves jubileum a karnagy szemével című írást ld. az Események lista legvégén.

2016. NOVEMBER 19. SZOMBAT

Nálunk ilyen a Magyar Dal Napja - 2016.09.11.

Közös éneklésre hívtuk az érdeklődőket a Magyar Dal és Magyar Népdal Napja alkalmából. A Magyar Dal Napja 2008-ban valósult meg először, Presser Gábor ötlete nyomán. A rendezvény sikeresnek bizonyult, hiszen azóta az ország több pontján csatlakoztak ehhez a kezdeményezéshez.